urdu maloomatٹیکنالوجیدلچسپ

لیٹ کر مو با ئل چلانے سے جسم میں پیدا ہونے والی دس تبدیلیاں

موبائل فون کے استعمال سے متعلق حالیہ تحقیق میں صارفین کو خبردار کیا ہے کہ لیٹ کر موبائل فون کا استعمال جسم اور دماغ کے لیے نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے۔تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ اسمارٹ فون کی اسکرین سے خارج ہونے والی شعاعیں آنکھوں کو متاثر کرتی ہیں اور دماغ کو جاگنے پر مجبور کرتی ہیں۔

تحقیق کے مطابق اگر کسی بھی وجہ سے آپ کی نیند متاثر ہوتی ہے اور آپ 5 سے 6 گھنٹے ہی سو پاتے ہیں تو اس کے نتیجے میں دوران نیند جسم کے اندر زہریلے مواد کی صفائی کا عمل مناسب طریقے سے نہیں ہوپاتا۔ یہ زہریلے اثرات پھر جسم کے اندر ہی موجود رہتے ہیں جس کی وجہ سے توجہ مرکوز کرنے کی صلاحیت متاثر ہوتی ہے، مختصر المدت یادداشت پر اثرات مرتب ہوسکتے ہیں، مسائل کا حل نکالنے کی صلاحیت بھی ناقص ہوسکتی ہے۔کم نیند کا نتیجہ لوگوں کے اندر نقصان دہ غذا کے استعمال کا رجحان بھی بڑھاتا ہے جس کے نتیجے میں موٹاپے.ذیابیطس اور بلڈ پریشر جیسے امراض کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

کسی بھی چیز کو استعمال کرنے کے لیے اعتدال پہلی شرط ہوتی ہے اس لیے موبائل فونز کے استعمال کے معاملے میں بھی توازن کے بگڑ جانے سے معاملہ گڑبڑ ہوجاتا ہے موبائل فونز نظری اور بنیادی مواصلات کے اوزار بن چکے ہیں۔ اب نہ صرف فون کالوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے، بلکہ انٹرنیٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے بھی، ٹیکسٹ پیغامات بھیجنے کے لئے بھی بدقسمتی سے, موبائل فونز کو رازداری اور سیکیورٹی کے لئے ڈیزائن نہیں کیا گیا تھا .

نہ صرف وہ اپنے مواصلات کو تحفظ فراہم کرنے میں ناکام ہیں,وہ آپ کو نئی قسم کی نگرانی کے خطرات سے بھی دوچار کرتے ہیں . خاص طور پرمقام سے باخبر رہنا.زیادہ تر موبائل فونز صارف کو ایک ذاتی ڈیسک ٹاپ یا لیپ ٹاپ کمپیوٹر کے مقابلے بہت کم کنٹرول دیتے ہیں;اسکا عمل کاری نظام بدلنے کے لیے مشکل ہوتا ہے , میلویئر حملے کی تحقیقات کرنا بہت مشکل ہے، نامناسب بنڈل سافٹ ویئرہٹانا یا تبدیل کرنا مشکل, اور موبائل آپریٹر کی طرح کے فریقین کو آلہ کی نگرانی کرنے سے روکنا مشکل .

بات یہ ہے، آلہ بنانے والا آپ کے آلہ کو متروک قرار دے سکتے ہیں ۔ اور آپ کو سافٹ ویئر اپ ڈیٹس فراہم کرنے سے رک سکتے ہیں, حفاظتی اصلاحات سمیت اگر ایسا ہوتا ہے, آپ کہیں سے بھی ان اصلاحات کو حاصل نہیں کر سکتےان مسائل میں سے کچھ کو تیسرے فریق کی رازداری کے سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے حل کیا جاسکتا ہے لیکن ان میں سے کچھ نہیں ہو سکتےیہاں ہم کچھ طریقوں کی وضاحت کریں گے جو فون کی نگرانی میں مدد کر سکتے ہیں اور اپنے صارفین کی رازداری کو کمزور کر سکتے ہیں۔موبائل فون کے استعمال سے بہت ہی زیاد ہ نقصانات بھی ہو رہے ہیں کیونکہ موبائل فون کی وجہ سے بہت ہی زیادہ نقصانا ت پیدا ہو رہے ہیں۔ اگر ہم لیٹتے وقت بھی موبائل استعمال کر تے ہیں تو اس سے ہماری آنکھوں پر بہت ہی زیادہ اثر پڑ سکتا ہے۔

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button