Wazifa For Moneyاسلاموظائف

یہ چھوٹا سا کلمہ 33بار پڑھ لو ،ان شاء اللہ رزق کی بارش ہو گی یہ چھوٹی سی ایک تسبیح ضرور کریں

اللہ تعالیٰ نبی پاک ﷺ کا صدقہ ہم سب کو رزق ، دین ودنیا کی عزتوں اور عظمتوں سے مالا مال فرمائے۔ آ ج آپ کو ایک مختصر سی ایک تسبیح جس کو صبح وشام پڑھنا ، رزق کی بند ش دور کرنے کےلیے ، رزق اور پیسوں میں برکت کےلیے یہ طاقت ور وظیفہ اور بہترین رزق دینے والے سے رزق مانگنا اور یہ بہت ہی مجرب وظیفہ ہے۔ نبی پاک ﷺ کاصدقہ اپنی بارگاہ خاص سے ہم سب کو رزق ، عزت، دولت سے مالا مال فرمائے۔

یہ ایک ایسی تسبیح ہے جس کے اندر کمال ہی کمال ہے. رزق کی تنگی ، غربت ، راحت، برکتوں اور رحمتوں ، اپنی نسلوں کی خوشحالی اور بابرکت زیارتوں کےلیے صبح وشام ایک تسبیح پڑھیں اور اسی کلمے کی برکت سے تمام مخلوق کو اللہ تعالیٰ روزی دیتا ہے اور یہ وہ تسبیح جو تمام ملائکہ کی بھی تسبیح ہے۔جیسا کہ ایک بہت مشہور ومعروف واقع ہے نبی پاک ﷺ کی خدمت اقدس میں ایک صحابی کا حاضر ہوئے اور آکر عرض کرنے لگے :یا رسول اللہﷺ! دنیا نے مجھ سے پیٹھ پھیر لی ۔ فرمایا: کیا تمہیں وہ تسبیح یاد نہیں ہے۔ جو تسبیح ہے۔اللہ تعالیٰ کے ملائکہ کی ہے۔

اللہ تعالیٰ کے ملائکہ اس تسبیح کو صبح وشام پڑھتے ہیں اور اس کی برکت سے روزی دی جاتی ہے۔ اور اسی تسبیح کی وجہ سے دنیا تیر ے پاس ذلیل وخوار ہوکر آئے گی۔ تو صحابیہ رسول نے جب اس تسبیح کو پڑھنا شروع کیا۔ تواللہ وحدہ لاشریک نے بے شمار رزق ، عزت اور دولت سے مالا مال کیا۔ وہ تسبیح انتہائی آسان اور پر مغز تسبیح ہے۔ وہ تسبیح ” سبحان اللہ وبحمدہ سبحان اللہ العظیم وبحمدہ استغفر اللہ ” ہے۔علمائے کرام فرماتے ہیں کہ اس تسبیح کو صبح اور شام کو 33 مرتبہ پڑھ لیا جائے تو انسان کے پاس اتنی دولت اور رزق آئے ۔ کہ رکھنے کی جگہ بھی نہ ملے۔ اس عظیم کو تحفہ کو اپنے پاس محفوظ کریں۔ اور کچھ ہو یا نہ ہو۔ اس تسبیح کو صبح وشام 33 مرتبہ لازمی پڑھیں۔

اگر پوری زندگی اپنےاوپر لاگو نہیں کرسکتے۔تو کم ازکم ایک ہفتے ، دوہفتے لگاتار اس تسبیح کو پڑھ کردیکھیں۔ اگر اس سے افادیت ملنا شروع ہوجائے تو اس تسبیح کو اپنے اوپر اور اپنی پوری فیملی کے اوپر لاگو کریں۔ ” سبحان اللہ وبحمدہ سبحان اللہ العظیم وبحمدہ استغفر اللہ ” اللہ کریم ہم سب کو نبی کریم ﷺ کا صدقہ رزق حلال عطا فرمائے ۔ آمین

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button